Funkciju vērtēšana ir noslēgusies. Paldies par dalību! Tuvākajās dienās publicēsim rezultātus!
Vērtējiet Zemkopības ministrijas un tās iestāžu 30 funkcijas
27 komentāri:
Anonīms
teica...
biodegvielas atbalsta veicināšana - vai tam vajag 2 miljonus?? Valsts mež dienests gan jau arī var iztikt ar mazāku summu nevis 12 miljoni lai uzraudzītu kas notiek!! Resora kompetences politikas izstrāde - prasa 5 miljonus un 185 darbiniekus.uz vienu darbinieku 304 648 ls.man liekas ka bišku pa daudz.nav efektīvi. es atbalsts (fondi) - 3 miljoni - nodrošināt pieejamo ES fondu līdzekļu izmantošanu.smieklīgi lai kāds iegūtu naudu valstij vel jātērē 3 miljoni.nav efektīfi!!!
kopējais budžets 277 236 181 ls.206 + 25 milj pabalstos paliek pāri 46 milj atņemam 20 % tā pat kā privātajā sektorā paliek 36,8 milj un iegūstam 9,2 milj.samazinam vel sociālās garantijas - tādas kā veselibas apdrosināšanas _ergo polisi pa 10 ls un miers,vel kādu miljonu dabūs klāt.kur problēma vajag tikai gribēt.
Dažādās struktūrās funkcijas dublējās. Un kāpēc ZM jānodarbojas ar tehnikas uzraudzību utt, šī funkcija jāpievieno CSDD kā struktūrvienība. ES fondu apguves un ZM subsīdiju administrēšanas izmaksas ir šokējoši lielas. Funkciju 848 par 5,6 mlj.latu un 185 cilvēkiem tāpat nejūt, tāpēc ja to samazinās pat 10 reizes, nekas nemainīsies.
Tas, ka valsts pārvaldes reforma ir nepieciešama, skaidrs ikvienam, bet tā jāveic no augšas: ministrijā, padotības iestāžu centrālajos aparātos, samazinot tur ierēdņu skaitu un viņu algas, nevis reģionos, kur strādā īstie šo iestāžu "melnā darba darītāji". Protams, arī reģionos netrūkst nekārtību - iestāžu vadītāji un citi mazāki priekšnieciņi ne reti ir dzērāji un neizglītoti vervelētāji, kuri savās iestādēs ciena tikai sev līdzīgos. Toties -kādas algas saņem - lielākas nekā ministri! Reģionālajās iestādēs augstu vilni sit daļu vadītāju psiholoģiskais terors attiecībā pret viņu pakļautībā esošajiem darbiniekiem, kuri ir gudrāki un spējīgāki par viņiem un, kuri, pēc šo vadītāju domām, apdraud viņu krēslu. Visas šīs nejēdzības iestādes vadītāji izliekas neredzam vai, ja tiek par to informēti, problēmu nerisina. Par psiholoģisko teroru pilnīgi droši zinu no bijušā iestādes darbinieka, bet par vadītāju pļēgurošanu - savām acīm šādus skatus vairākkārt esmu redzējis, iegriežoties šajā iestādē kā klients. Un šī iestāde ir - LAD! Mans priekšlikums - vienreiz par visām reizēm jātiek vaļā no vadītājiem, kuri diskreditē visu valsts pārvaldi! Un to var izdarīt, veicot nevis formālu vērtēšanu gada beigās, kā tas notiek vismaz šajā iestādē, kad vadītājs, izmantojot savu dienesta stāvokli, var atļauties pār darbinieka galvu gāzt visādas samazgas. Cik zinu, tad kritēriji, pēc kuriem tiek vērtēti darbinieki, arī ir formāli, nevis darbinieku vērtējoši.
1. kāpēc VMD jākontrolē mani kā privātpersonas meži?? kāda gan daļa ir kādam vai es stādu kartupeļus vai zemenes savā zemē, tāpat ir ar manu mežu. Man ir mežu apsaimniekošanas plāns, ja es to ievēroju, tad nav problēmu, ja ne - tad vides inspektori lai soda. 2. Kāpēc VUGD nevar dzēšanas f-jas veikt? 3. VTUI jākontrolē traktori, jai ir CSDD kas jau kontrolē autotransportu, jāpieliek tiem klāt arī l/s tehnika. Ietaupījums acīmredzams.
Piebildīšu ka terorizēti no LAD puses tiek arī saimnieki. Tie saimnieki kas kaut kādu vien LAD sarbiniekiem zināmu iemslu dēļ nepatīk ,tiek kontrolēti katru otro gadu.Savukārt ir izredzētie, kas kopš iestāsanās ES ir aizaudzējuši l\s zemi ar krūmiem,l\s produkcijas ražošanu neveic(pat savai iztikai neapsrādā) bet bez problēmām saņem maksājumus.
Cik ilgi dzīvību vēl vilks LLU vadošā mafija? Ir skaidrs,ka ar esošo finansējumu nav iespējams uzturēt 9 fakultātes un t.sk. 150 (!) ēkas. Vai LLU ir jāsagatavo juristu palīgi, grāmatveži, programmētāji, datortīklu administratori, sabiedrības pārvaldes `speciālisti`, tulki,pedagogi utt.?
Informējot 2.komentētāju. Šim jautājumam tika veltīts viens funkciju audits, kura secinājumi bija pretrunīgi un lauksaimniekiem un valstij neizdevīgi, kā rezultātā valdība pieņēma lauksaimnieku un valsts interesēm atbilstošu lēmumu - lauku tehnikas uzraudzību atstāt par lauksaimniecību atbildoša resora (ZM) pārraudzībā. Vai tad kādam ir šaubas par uzņēmējdarbību CSDD valsts aizsegā. Bizensa projekts zem strukturālo reformu lozunga neizdevās...un labi.
Funkcijas 823,824,826 kopā nenormāls darbinieku skaits.Mums Latvijā diez vai govis būs tik daudz, ko baudīt. Un arī uz ES naudas administrēšanu sēž pa daudz darbinieku, jo no pieredzes varu teikt, ka viens nezin ko otrs sadarījis un katrs atbild tikai par vienu rindiņu dokumentā.Katrā daļā vēl ir atsauksme uz ES prasībām un darbībām.Īstenībā to varētu izdarīt ar daudz mazākiem resursiem.Tas pats attiecas uz ministrijas tā saukto plānošanu, stratēģiju, un citiem jautājumiem, kad blakus kabinetos darbinieki izmisīgi cenšas katrs no tevis dabūt vienus un tos pašus skaitļus.Par VTUA nav skaidrs kāpēc to nevar apvienot ar CSDD , jo arī traktors ir satiksmes dalībnieks, ko aptur un pārbauda ne jau VTUA darbinieki , bet CSDD, un ja viņi zin kādam jābūt traktoram vai piekabei, tad arī šīs funkcijas būtu apvienojamas un vismaz administratīvais aparāts atkristu. Un par zivīm. Tās protams vajag. Tikai kur lai makškerē, ja visi ūdeņi pārsvarā ir privāti. Gandrīz kā meži. Labi, ka vēl ir muzejs, kur bērniem stāstīs par to, ka kādreiz Latvijā bija lauksaimniecība.
170 ierēdņi taisa politiku,70 viņus kontrolē,30 abiem rēķina algas...plus vēl LADs pasludina sevi par kompetento personu vides jomā...un Vides ministrija rullē miljonus sugu un biotopu aizsardzībai-ZM LADA piesegā-aizstāv ķīmijas laistītājus, SUPER valstiņa ar ierēdņu armiju..
VMD noteikti ir jāmainās. Šobrīd tiek kontrolēta praktiski jebkura darbība mežā par 110% un katrs kas darbojas mežā tiek uzskatīts par potenciālu likuma pārkāpēju. Jasāk ir ar noteikumu un normatīvo aktu pārstrādāšanu, tie pašreiz ir ļoti sarežģīti un pārprotami, bieži pat pašas mežniecības dažādi traktē vienus un tos pašus noteikumus. Nav skaidras virsmež niecību funkcijas. KPC būtū jānodala no meža dienesta.
Nu nezinu, man ar LAD nekd nav bijusas problemas. Ogre darbinieki ir atsaucigi un taisnigi - ja esi sudus savarijis, tad ta ari pasaka, ka neko nevar lidzet, ja kartigi maki papirus sakartot, nekad nav nevajadzigi traucejusi.
Es esmu centies iepazīties ar ZM mājaslapu par iespējamiem ES fondiem, zvanījis par kontakttelefonu, kur man arī īsti nevar norādīt kur meklēt. Būtu vēlams vieglāk saprotamu mājaslapu, kur vienkāršāk var atrast šo un nākamgad paredzētie ES fondu pieteikšanas pasākumi, lai būtu iespējams laicīgi sagatavoties. Mans E-pasts skujaad@apollo.lv
Risks- dzīvnieki tiktu audzēti, neievērojot to labturības prasības, dzīvnieku izcelsmes produktu primārā ražošana notiktu prasībām neatbilstošos apstākļos, līdz ar to palielinās piesārņojuma risks. Tiks samazināts veterināro sertifikātu izrakstīšanai paredzētais laiks. Risks- netiek pilnībā pārbaudītas kravas, iespējama nelegāla dzīvnieku tirdzniecība, valsts nepilda starptautiskās saistības, var tikt kavēta starptautiskā tirdzniecība un eksports
Valsts mež dienests gan jau arī var iztikt ar mazāku summu nevis 12 miljoni lai uzraudzītu kas notiek!! Resora kompetences politikas izstrāde - prasa 5 miljonus un 185 darbiniekus.uz vienu darbinieku 304 648 ls.man liekas ka bišku pa daudz.nav efektīvi. es atbalsts (fondi) - 3 miljoni - nodrošināt pieejamo ES fondu līdzekļu izmantošanu.smieklīgi lai kāds iegūtu naudu valstij vel jātērē 3 miljoni.nav efektīfi!!!
Valsts uzraudzības darbības valsts robežas kontroles punktos, kā arī brīvajās zonās, brīvajās noliktavās un muitas noliktavās, attiecībā uz veterinārajai uzraudzībai pakļauto dzīvnieku un produktu ievešanu, izvešanu vai pārvadāšanu tranzītā, pārbaudot preču un produktu atbilstību. Importējamo nepārtikas preču, fitosanitāro un pārtikas nekaitīguma pārbaudes. Operatīva laboratoriskā diagnostika dzīvnieku bīstamo infekcijas slimību – epizootiju uzliesmojumu gadījumos; References funkciju veikšana
Jasāk ir ar noteikumu un normatīvo aktu pārstrādāšanu, tie pašreiz ir ļoti sarežģīti un pārprotami, bieži pat pašas mežniecības dažādi traktē vienus un tos pašus noteikumus. Nav skaidras virsmež niecību funkcijas. KPC būtū jānodala no meža dienesta.
Tiks samazināts veterināro sertifikātu izrakstīšanai paredzētais laiks. Risks- netiek pilnībā pārbaudītas kravas, iespējama nelegāla dzīvnieku tirdzniecība, valsts nepilda starptautiskās saistības, var tikt kavēta starptautiskā tirdzniecība un eksports
27 komentāri:
biodegvielas atbalsta veicināšana - vai tam vajag 2 miljonus??
Valsts mež dienests gan jau arī var iztikt ar mazāku summu nevis 12 miljoni lai uzraudzītu kas notiek!!
Resora kompetences politikas izstrāde - prasa 5 miljonus un 185 darbiniekus.uz vienu darbinieku 304 648 ls.man liekas ka bišku pa daudz.nav efektīvi.
es atbalsts (fondi) - 3 miljoni - nodrošināt pieejamo ES fondu līdzekļu izmantošanu.smieklīgi lai kāds iegūtu naudu valstij vel jātērē 3 miljoni.nav efektīfi!!!
kopējais budžets 277 236 181 ls.206 + 25 milj pabalstos paliek pāri 46 milj atņemam 20 % tā pat kā privātajā sektorā paliek 36,8 milj un iegūstam 9,2 milj.samazinam vel sociālās garantijas - tādas kā veselibas apdrosināšanas _ergo polisi pa 10 ls un miers,vel kādu miljonu dabūs klāt.kur problēma vajag tikai gribēt.
Dažādās struktūrās funkcijas dublējās.
Un kāpēc ZM jānodarbojas ar tehnikas uzraudzību utt, šī funkcija jāpievieno CSDD kā struktūrvienība.
ES fondu apguves un ZM subsīdiju administrēšanas izmaksas ir šokējoši lielas. Funkciju 848 par 5,6 mlj.latu un 185 cilvēkiem tāpat nejūt, tāpēc ja to samazinās pat 10 reizes, nekas nemainīsies.
Tas, ka valsts pārvaldes reforma ir nepieciešama, skaidrs ikvienam, bet tā jāveic no augšas: ministrijā, padotības iestāžu centrālajos aparātos, samazinot tur ierēdņu skaitu un viņu algas, nevis reģionos, kur strādā īstie šo iestāžu "melnā darba darītāji". Protams, arī reģionos netrūkst nekārtību - iestāžu vadītāji un citi mazāki priekšnieciņi ne reti ir dzērāji un neizglītoti vervelētāji, kuri savās iestādēs ciena tikai sev līdzīgos. Toties -kādas algas saņem - lielākas nekā ministri! Reģionālajās iestādēs augstu vilni sit daļu vadītāju psiholoģiskais terors attiecībā pret viņu pakļautībā esošajiem darbiniekiem, kuri ir gudrāki un spējīgāki par viņiem un, kuri, pēc šo vadītāju domām, apdraud viņu krēslu. Visas šīs nejēdzības iestādes vadītāji izliekas neredzam vai, ja tiek par to informēti, problēmu nerisina. Par psiholoģisko teroru pilnīgi droši zinu no bijušā iestādes darbinieka, bet par vadītāju pļēgurošanu - savām acīm šādus skatus vairākkārt esmu redzējis, iegriežoties šajā iestādē kā klients. Un šī iestāde ir - LAD!
Mans priekšlikums - vienreiz par visām reizēm jātiek vaļā no vadītājiem, kuri diskreditē visu valsts pārvaldi! Un to var izdarīt, veicot nevis formālu vērtēšanu gada beigās, kā tas notiek vismaz šajā iestādē, kad vadītājs, izmantojot savu dienesta stāvokli, var atļauties pār darbinieka galvu gāzt visādas samazgas. Cik zinu, tad kritēriji, pēc kuriem tiek vērtēti darbinieki, arī ir formāli, nevis darbinieku vērtējoši.
1. kāpēc VMD jākontrolē mani kā privātpersonas meži?? kāda gan daļa ir kādam vai es stādu kartupeļus vai zemenes savā zemē, tāpat ir ar manu mežu. Man ir mežu apsaimniekošanas plāns, ja es to ievēroju, tad nav problēmu, ja ne - tad vides inspektori lai soda.
2. Kāpēc VUGD nevar dzēšanas f-jas veikt?
3. VTUI jākontrolē traktori, jai ir CSDD kas jau kontrolē autotransportu, jāpieliek tiem klāt arī l/s tehnika. Ietaupījums acīmredzams.
Piebildīšu ka terorizēti no LAD puses tiek arī saimnieki. Tie saimnieki kas kaut kādu vien LAD sarbiniekiem zināmu iemslu dēļ nepatīk ,tiek kontrolēti katru otro gadu.Savukārt ir izredzētie, kas kopš iestāsanās ES ir aizaudzējuši l\s zemi ar krūmiem,l\s produkcijas ražošanu neveic(pat savai iztikai neapsrādā) bet bez problēmām saņem maksājumus.
Cik ilgi dzīvību vēl vilks LLU vadošā mafija?
Ir skaidrs,ka ar esošo finansējumu nav iespējams uzturēt 9 fakultātes un t.sk. 150 (!) ēkas.
Vai LLU ir jāsagatavo juristu palīgi, grāmatveži, programmētāji, datortīklu administratori, sabiedrības pārvaldes `speciālisti`, tulki,pedagogi utt.?
Informējot 2.komentētāju. Šim jautājumam tika veltīts viens funkciju audits, kura secinājumi bija pretrunīgi un lauksaimniekiem un valstij neizdevīgi, kā rezultātā valdība pieņēma lauksaimnieku un valsts interesēm atbilstošu lēmumu - lauku tehnikas uzraudzību atstāt par lauksaimniecību atbildoša resora (ZM) pārraudzībā. Vai tad kādam ir šaubas par uzņēmējdarbību CSDD valsts aizsegā. Bizensa projekts zem strukturālo reformu lozunga neizdevās...un labi.
Funkcijas 823,824,826 kopā nenormāls darbinieku skaits.Mums Latvijā diez vai govis būs tik daudz, ko baudīt.
Un arī uz ES naudas administrēšanu sēž pa daudz darbinieku, jo no pieredzes varu teikt, ka viens nezin ko otrs sadarījis un katrs atbild tikai par vienu rindiņu dokumentā.Katrā daļā vēl ir atsauksme uz ES prasībām un darbībām.Īstenībā to varētu izdarīt ar daudz mazākiem resursiem.Tas pats attiecas uz ministrijas tā saukto plānošanu, stratēģiju, un citiem jautājumiem, kad blakus kabinetos darbinieki izmisīgi cenšas katrs no tevis dabūt vienus un tos pašus skaitļus.Par VTUA nav skaidrs kāpēc to nevar apvienot ar CSDD , jo arī traktors ir satiksmes dalībnieks, ko aptur un pārbauda ne jau VTUA darbinieki , bet CSDD, un ja viņi zin kādam jābūt traktoram vai piekabei, tad arī šīs funkcijas būtu apvienojamas un vismaz administratīvais aparāts atkristu. Un par zivīm. Tās protams vajag. Tikai kur lai makškerē, ja visi ūdeņi pārsvarā ir privāti. Gandrīz kā meži.
Labi, ka vēl ir muzejs, kur bērniem stāstīs par to, ka kādreiz Latvijā bija lauksaimniecība.
170 ierēdņi taisa politiku,70 viņus kontrolē,30 abiem rēķina algas...plus vēl LADs pasludina sevi par kompetento personu vides jomā...un Vides ministrija rullē miljonus sugu un biotopu aizsardzībai-ZM LADA piesegā-aizstāv ķīmijas laistītājus, SUPER valstiņa ar ierēdņu armiju..
VMD noteikti ir jāmainās. Šobrīd tiek kontrolēta praktiski jebkura darbība mežā par 110% un katrs kas darbojas mežā tiek uzskatīts par potenciālu likuma pārkāpēju. Jasāk ir ar noteikumu un normatīvo aktu pārstrādāšanu, tie pašreiz ir ļoti sarežģīti un pārprotami, bieži pat pašas mežniecības dažādi traktē vienus un tos pašus noteikumus. Nav skaidras virsmež niecību funkcijas. KPC būtū jānodala no meža dienesta.
Nu nezinu, man ar LAD nekd nav bijusas problemas. Ogre darbinieki ir atsaucigi un taisnigi - ja esi sudus savarijis, tad ta ari pasaka, ka neko nevar lidzet, ja kartigi maki papirus sakartot, nekad nav nevajadzigi traucejusi.
Es esmu centies iepazīties ar ZM mājaslapu par iespējamiem ES fondiem, zvanījis par kontakttelefonu, kur man arī īsti nevar norādīt kur meklēt. Būtu vēlams vieglāk saprotamu mājaslapu, kur vienkāršāk var atrast šo un nākamgad paredzētie ES fondu pieteikšanas pasākumi, lai būtu iespējams laicīgi sagatavoties. Mans E-pasts skujaad@apollo.lv
LAD rulle!
Novērtēju, ceru ka palīdzēju ...
labaisss
great article, thanks.
Risks- dzīvnieki tiktu audzēti, neievērojot to labturības prasības, dzīvnieku izcelsmes produktu primārā ražošana notiktu prasībām neatbilstošos apstākļos, līdz ar to palielinās piesārņojuma risks. Tiks samazināts veterināro sertifikātu izrakstīšanai paredzētais laiks. Risks- netiek pilnībā pārbaudītas kravas, iespējama nelegāla dzīvnieku tirdzniecība, valsts nepilda starptautiskās saistības, var tikt kavēta starptautiskā tirdzniecība un eksports
Valsts mež dienests gan jau arī var iztikt ar mazāku summu nevis 12 miljoni lai uzraudzītu kas notiek!!
Resora kompetences politikas izstrāde - prasa 5 miljonus un 185 darbiniekus.uz vienu darbinieku 304 648 ls.man liekas ka bišku pa daudz.nav efektīvi.
es atbalsts (fondi) - 3 miljoni - nodrošināt pieejamo ES fondu līdzekļu izmantošanu.smieklīgi lai kāds iegūtu naudu valstij vel jātērē 3 miljoni.nav efektīfi!!!
Valsts uzraudzības darbības valsts robežas kontroles punktos, kā arī brīvajās zonās, brīvajās noliktavās un muitas noliktavās, attiecībā uz veterinārajai uzraudzībai pakļauto dzīvnieku un produktu ievešanu, izvešanu vai pārvadāšanu tranzītā, pārbaudot preču un produktu atbilstību. Importējamo nepārtikas preču, fitosanitāro un pārtikas nekaitīguma pārbaudes. Operatīva laboratoriskā diagnostika dzīvnieku bīstamo infekcijas slimību – epizootiju uzliesmojumu gadījumos; References funkciju veikšana
Jasāk ir ar noteikumu un normatīvo aktu pārstrādāšanu, tie pašreiz ir ļoti sarežģīti un pārprotami, bieži pat pašas mežniecības dažādi traktē vienus un tos pašus noteikumus. Nav skaidras virsmež niecību funkcijas. KPC būtū jānodala no meža dienesta.
Tiks samazināts veterināro sertifikātu izrakstīšanai paredzētais laiks. Risks- netiek pilnībā pārbaudītas kravas, iespējama nelegāla dzīvnieku tirdzniecība, valsts nepilda starptautiskās saistības, var tikt kavēta starptautiskā tirdzniecība un eksports
Si vous etes interesses par le dossier, ou desirez en savoir plus, contactez-moi par mail, et je vous mettrai en contact.
Si vous etes interesses par le dossier, ou desirez en savoir plus
Si vous etes interesses par le dossier, ou desirez en savoir plus, contactez-moi par mail, et je vous mettrai en contact.
Your article is extremely impressive.
Tāpat tiks sniegta informācija par vienotu valsts un pašvaldību
Finanšu ministrija ir aicinājusi
Ierakstīt komentāru